er det et godt valg ? haster
Fra : carsten larsen

Dato : 11-01-06 15:03

Fra : Thomas Hansen

Dato : 11-01-06 17:59

On Wed, 11 Jan 2006 15:03:09 +0100, carsten larsen <c-h-l@oncable.dk>
wrote:

> bundk http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1765
Udemærket, hvis du ikke vil bruge SLI senere.

> cpu http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1045
Ok, men hvis du kan finde en opteron 146 vil du få mere slag for pengene.
Ellers er det et ok valg.

> ram http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1876
Gskil er godt. Jeg bruger det selv og er fint tilfreds. Gskil får også god
omtale rundt omkring på nettet.

> grafik http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1721
for langsomt eller for hurtigt Det er for langsomt til nye spil og
unødvendig hurtigt til 2D. Hvis det er en spille maskine så gå efter et
7800gt eller 6800gs. Hvis det er til andet end spil så er et 6200 nok.

> skærm http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1741
Det er en god skærm. Men du kan få mere for pengene her
Skærmen er lige anmeldt på tweapup http://www.tweakup.dk/article/778/dk/
og de er ret glad for den.

> vil gerne høre + og -

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : carsten larsen

Dato : 11-01-06 18:16

hvad er SLI
hvad er GT eller GS