4X512 mbeller 2X1 gb???
Fra : Tommy Trout

Dato : 10-01-06 21:15

Hej Gruppe

Hvad kan bedst betale sig? At købe 4X512 mb eller 2X1 gb pc 3200 ram til et
intel D865PERL bundkort.

Der sidder en 2,4 gh processor med XP pro

Har kig på disse
Kingston HyperX 2 x 512 MB

Men kom i tvivl om det var bedre at købe 2X1 gb

Venlig hilsen

Kim

Fra : Tommy Trout

Dato : 10-01-06 21:18
Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-01-06 01:57

"Tommy Trout" <trout@adrFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> intel D865PERL bundkort.
>
> Der sidder en 2,4 gh processor med XP pro

Hvis du skal overclocke så er 4x512 at anbefale, det er som regel lettere at
lege med moduler der har lav kapacitet.
Til det formål vil jeg anbefale disse:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=153766
De skal i min computer her til februar (glæder mig allerede)

Men hvis det er til alm. brug uden at lege med overclocking, ja så snup du
bare 2x1GB, du vil ikke mærke forskel.

Mvh
Benjamin