passer det sammen?
Fra : carsten larsen

Dato : 09-01-06 17:46

bundkort http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1037

cpu http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1045

passer de to ting sammen og hvilke ram skal man have

blever den så hurtiger end så man kan mærke det
bundk 1 x K7S41 SOCKET 462 (A) TIL AMD
cpu 1 x ATHLON XP BARTON 3000+ FSB333 / 2.1 GHZ TRAY

Fra : JK

Dato : 10-01-06 08:55

On Mon, 9 Jan 2006 17:45:49 +0100, "carsten larsen" <c-h-l@oncable.dk>
wrote:

>bundkort http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1037
>
>cpu http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=1045
>
>passer de to ting sammen og hvilke ram skal man have

Ja, de passer sammen

>blever den så hurtiger end så man kan mærke det
>bundk 1 x K7S41 SOCKET 462 (A) TIL AMD
>cpu 1 x ATHLON XP BARTON 3000+ FSB333 / 2.1 GHZ TRAY

Ja, den bliver hurtigere. Det kommer an på, hvor tungt det er, det du
plejer at bruge den til. Med surfing er der næppe den store forskel.

Det kan bedst svare sig, at du tænker i meget ram, som er meget
billigt lige nu. Pc3200 DDR ram af anerkendt mærke (ikke DDR ll).
Sats på 2x512 Mb eller hellere 2x1 Gb (for Vista kommer snart og så er
2 Gb standard).

Nu ville jeg aldrig købe andet end noget med nforce 3 eller 4 chipset,
- og ikke via chipset.
Men jeg kan se, at du får agp. Det får du også med dette nforce 3
ultra bundkort fra gigabyte:

(det bruger jeg selv).
DFI og MSI har samme type.

mvh

John

Fra : carsten larsen

Dato : 10-01-06 15:03

det er til en spillemaskine er der ellers noget i anbefaler