kan ikke få billede frem
Fra : carsten larsen

Dato : 09-01-06 16:36

kan det være cpu der er død for den starter heller ikke op og det er ikke
strømf. bundk er det heller ikke for jeg har prøvet med nogle dele

Fra : Aksel

Dato : 09-01-06 23:48

"carsten larsen" <c-h-l@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> kan det være cpu der er død for den starter heller ikke op og det er ikke
> strømf. bundk er det heller ikke for jeg har prøvet med nogle dele

Har du prøvet at trykke grafikkortet på plads i soklen, det er en meget
almindelig fejl.

Hilsen Aksel

Fra : carsten larsen

Dato : 10-01-06 05:51

har prøvet med 3 stk grafikkort det er lige som om den ikke starter op den
kommer ikke med nogle bib

Fra : Squizze

Dato : 10-01-06 13:21

> har prøvet med 3 stk grafikkort det er lige som om den ikke starter op den
> kommer ikke med nogle bib

Er der strøm til selve bundkortet kan du evt. prøve at
åbne skuffen til cd/dvd drev, hvis den/de åbner er der
strøm til den/dem.

Dette her skal du KUN gøre hvis du tør !!!
Prøv at pille blæseren af cpuen, og start maskinen mens
du holder en finger på selve cpuen. Lige så snart du
mærker den bliver varm SKAL du slukke med det
samme, det drejer sig om milisekunder.
Så gør det KUN hvis du tør.

Hvis den bliver varm er cpuen sikkert ok, så er det
bundkortet der er stået af.

Squizze

Fra : Aksel

Dato : 10-01-06 17:51

> [...]
> samme, det drejer sig om milisekunder.
> Så gør det KUN hvis du tør.
>
> Hvis den bliver varm er cpuen sikkert ok, så er det

Det var et noget dristigt forsøg at foreslå, hvis Carsten har en AMD
processor der er et par år gammel er den ristet før han når at slukke.

Hilsen Aksel