Støjsvag PSU
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 21:20

Jeg leder efter en støjsvag PSU.

Jeg har kig på denne NorthQ 4001 :
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=151103

Men vil gerne høre fra andre hvis der er nogen der har erfaringer med
støjniveauet fra denne.
Vil også gerne høre hvis der er andre forslag til en PSU i samme
prisklasse, den skal min. være 350 w.

Alternativt overvejer jeg en Chill Innovation CP-400P2
*http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=172396

Ville den være bedre?
*
Nb. Også postet i d.e.h.Stoej

Mvh
Thomas

Fra : Jim

Dato : 08-01-06 21:51

"at" <"placeit(at)gmail.invalid"> skrev i en meddelelse
> [...]
> prisklasse, den skal min. være 350 w.
>
> Alternativt overvejer jeg en Chill Innovation CP-400P2

Har du overvejet passiv og total lydløs køling?
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96482

J.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 23:56

Jim wrote:

>"at" <"placeit(at)gmail.invalid"> skrev i en meddelelse

>Har du overvejet passiv og total lydløs køling?
>http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96482
>
>J.

Nej den har jeg ikke haft kigget på, men vil helst holde det på en 400
kr. så den ryger lige lidt over budget.

Mvh Thomas

Fra : Jim

Dato : 09-01-06 11:03

> Nej den har jeg ikke haft kigget på, men vil helst holde det på en 400 kr.
> så den ryger lige lidt over budget.

Fair nok.. :0)

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-01-06 17:00

On Sat, 07 Jan 2006 21:20:17 +0100, at <"placeit(at)gmail.invalid">
wrote:

>Jeg leder efter en støjsvag PSU.

Hvis den du har ikke fejler noget, andet end at den støjer.
Så kan du købe denne blæser og skifte med den du har i nu.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38487

Jeg købte fem, og skiftede i psu, og på min cpu som ellers
var en Papst, men nu er den meget mindre støjende.

Det er da en billigere løsning hvis din psu ellers virker

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 00:19

Kim Hansen wrote:

> [...]
>var en Papst, men nu er den meget mindre støjende.
>
>Det er da en billigere løsning hvis din psu ellers virker

Det ser ud til at være en god løsning, men nu endte jeg op med PSUén fra
chill innovation og den er helt fin om end noget dyrer end dit forslag.
Jeg kunne nu godt finde på at skifte blæseren på min cpu som jeg nu kan
høre ret tydeligt . Er det let at gå til?

Skal man selv montere ledninger osv.?

Jeg har en helt almindelig Intel Pentium 4 Soc 478 Prescott (original)
Køl
<http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=08561&type=hardware>

Mvh Thomas

Fra : Kim Hansen

Dato : 11-01-06 17:38

On Tue, 10 Jan 2006 00:18:37 +0100, Thomas gade
> [...]

>Jeg kunne nu godt finde på at skifte blæseren på min cpu som jeg nu kan
>høre ret tydeligt . Er det let at gå til?

Det er ret let at gå til

>Skal man selv montere ledninger osv.?

Ja, men der er stik på der passer på dit bundkort

Fra : Stig Mogensen

Dato : 10-01-06 11:07

> [...]

> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=151103
>
> Men vil gerne høre fra andre hvis der er nogen der har erfaringer med

Jeg har den med 140mm fan, og den er jeg meget tilfreds med. Støjniveauet er
så at den meget svagt anes om natten.....men så er hele maskinen også
"Zalmanficeret".

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*