Life3400 (Medion?) fra TDC - Få microfon t~
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 19:39

Hej.

Jeg har købt en Life3400 (måske en Medion?) fra TDC.

Jeg har lidt problemer med at få min microfon til at virke gennem fronten.
JEg kan få microfonen til at virke gennem bagsiden af computeren, men mine
høretelefoner kan jeg fint få lyd ud af gennem fronten. Der er plads til
såvel lyd som microfon i fronten.

Er der nogle med lignende maskine, der ved, hvordan der fås hul igennem der.

På forhånd tak

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-01-06 15:29

Michael Sørensen wrote:
> Jeg har lidt problemer med at få min microfon til at virke
> gennem fronten.

Normalt kan man i driveren vælge om mikrofonen i fronten eller på
bagsiden skal virke, prøv at se i Kontrolpanel -> Lyde og
lydenheder -> Avanceret -> Mikrofon -> Avanceret. Her kan man hos
mig vælge Alternativ mikrofon og det er fronten.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 15:32

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal virke, prøv at se i Kontrolpanel -> Lyde og lydenheder ->
> Avanceret -> Mikrofon -> Avanceret. Her kan man hos mig vælge Alternativ

Ja, jeg kan vælge mellem

C-Media Rear Panel Audio
og
Bluetooth Audio.

Hvis jeg vælger Bluetooth Audio får jeg dog heller ingen signal igennem.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-01-06 15:44

Michael Sørensen wrote:

> Ja, jeg kan vælge mellem
> C-Media Rear Panel Audio og Bluetooth Audio.

Okay, så må der være et link til drivere i kontrolpanelet eller
ved et ikon i systray.

> Hvis jeg vælger Bluetooth Audio får jeg dog heller ingen
> signal igennem.

Det er klart, det er jo kun til bluetooth enheder og det er din
mikrofon jo ikke, når den tilsluttes et minijack stik.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 17:15

> Okay, så må der være et link til drivere i kontrolpanelet eller ved et
> ikon i systray.

Ja. Jeg har også længe været derinde flere gange, men der kan jeg kun finde
"rear" opsætning - altså til bagsiden.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-01-06 00:14

Michael Sørensen wrote:

> Ja. Jeg har også længe været derinde flere gange, men der kan
> jeg kun finde "rear" opsætning - altså til bagsiden.

Okay, jeg har ingen erfaring med Medion maskiner, så jeg kan nok
ikke hjælpe yderligere. Har Medion ikke en support?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund