problemer med EMU lydkort
Fra : Marianne

Dato : 08-01-06 18:55

Hej med jer...

Jeg har invisteret i et EMU 0404 lydkort, problemet er bare at jeg ikke kan
optage ind på kortet, den afspiller fint, men der kommer som sagt ikke en
lyd ind på kortet!
Er der nogen der har en lydkort af samme slags og har haft sammen problem,
så vil jeg meget gerne høre fra dig ???

Jeg er ikke klar over om denne meddelse høre hjemme i denne gruppen ?

hilsen Torben Hansen, Vejle

Fra : Peter

Dato : 08-01-06 21:33

"Marianne" <marianne@FJERNDETTEradiospeak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> optage ind på kortet, den afspiller fint, men der kommer som sagt ikke en

Har du været inde i indspilnings indstillingerne og enable det du vil
indspille med.
Optager du med Mikrofon, skal der være flueben i slå til under mikrofon, +
at mikrofon forstærkeren til tider også skal være slå til. Overspiller du
fra anden enhed, gennem linein, skal line in i stedet være slået til, osv.

PeterB