vedr. logjtech tastatur
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 08-01-06 12:53

hej ng

mjt subj. er pludselig holdt op med at virkr - dette er skrevet med et
on-screen key board.

holdt pludselig op med at virke, ingen fejlmeldinger eller noget. friske
batt. hjalp ikke.

har I nogen forslag til hvad man kan gøre inden jeg køber et andet?

har været inde i trouble shooter og også haft skidtet skilt ad - uden at
have fundet brud på lodninger ...

pft

Tommy

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-01-06 14:04

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
>
> har I nogen forslag til hvad man kan gøre inden jeg køber et andet?
>
> har været inde i trouble shooter og også haft skidtet skilt ad - uden

Prøv at connecte det (eller hvad det nu hedder) igen med knappen bagpå og
modtageren.

Søren

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 08-01-06 20:13

> Prøv at connecte det (eller hvad det nu hedder) igen med knappen bagpå og
> modtageren.
>
> Søren

det var det første jeg gjorde, men det virker desværre ikke.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-01-06 13:19

Tommy Nielsen wrote:

> det var det første jeg gjorde, men det virker desværre ikke.

Er der ikke et sted i den tilhørende software man kan prøve at få
forbindelse? Ellers må jeg nok sige, at jeg ikke rigtig har nogle gode
forslag udover det du allerede har prøvet.

Søren