Logitech webcam
Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-06 13:06

Min datter er godt tilfreds med et Logitech Quickcam Pro 4000:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18611

En af hendes veninder vil nu gerne have et magen til, men er der nogen grund
til ikke at vælge et Logitech Quickcam Pro 5000 i stedet, som ydermere er
billigere? Går ud fra at 5000'eren er efterfølgeren til 4000'eren?

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=152549

Evt. nogen der har erfaringer med begge cams?

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-06 15:58

Sorteret efter popularitet ligger 5000'eren i øjeblikket øverst på
edbpriser:

http://tinyurl.com/bfpbl

Efter det ville jeg nok snuppe 5000'eren, da jeg kender kvaliteten af
4000'eren, som jo følger lige efter...

Fra : Michael Kristensen

Dato : 07-01-06 16:53

Stod i samme problem for 1 måned siden. Ledte rigtig længe efter test, hvor
de 2 cams blevet sammenlignet.

Fandt til sidste en fransk artikel, hvis konklusion var, at Pro5000 er bedre
en pro4000.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-06 17:43

Michael Kristensen wrote:
> Stod i samme problem for 1 måned siden. Ledte rigtig længe efter
> test, hvor de 2 cams blevet sammenlignet.
>
> Fandt til sidste en fransk artikel, hvis konklusion var, at Pro5000
> er bedre en pro4000.

Lyder godt. Ja, jeg kan desværre desværre ikke fransk (merde...)
Jeg har også søgt "derude", men har ikke rigtigt fundet noget ud over nogle
enkelte kommentarer i forums om at 5000'eren er lidt bedre end 4000'eren.