Printer-troubles
Fra : JcLind

Dato : 07-01-06 09:51

Laserprinter brother HL-6V
Vi har skiftet patron i printeren. Nu kommer der store, lange sorte
pletter med på udskrifterne, både på for og bagside. Hvordan renser man
printeren?

Deskjet HP 720C
Vi har skiftet både farve og s/h patroner
Når vi prinnter ud i s/h, er hver anden linie prikket/utydelig (ikke nok
blæk).
Printer vi i farve er det OK.
Hvad er galt?

Det er surt at have to printere og så er der ingen, der gør det
ordentligt alligevel

VH jakob

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 15:31

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi har skiftet både farve og s/h patroner
> Når vi prinnter ud i s/h, er hver anden linie prikket/utydelig (ikke nok

720'eren har patroner med indbyggede dyser, så enten skal man køre en
dybdegående dyserensning via printerens program, eller hvis dette ikke
hjælper, så køb en flaske dyserens ved f.eks. en boghandler, (min handler
med genopfyldnings-materiel), og sæt patronen i blød nogle minutter inden
forsigtig aftørring og genmontering.

mvh
Ebbe