Diskette- (Floppy) drevet er dødt, hvordan~
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 06-01-06 23:07

Kære venner i gruppen!

Stadig har jeg brug for lidt hjælp.
Min maskine - den jeg vil bruge fremover - er en P.2. 500 Mhz med - eller
var med - SCSI harddisk med tilhørende kort.
På grund af problemer har jeg fjernet SCSI disk og enhed og bruger nu alm.
IDE-h-disk. Alt kører efterhånden fint på nær Arevet (Floppy - eller
diskette-drevet.
Er der et eller andet jeg overser? - Jeg har gennemgået SETUP - CMOS og
mener alt er konfigureret korrekt. Udskiftet drevet for at udelukke fejl på
dette er også prøvet. Så . . . - nu står jeg der. En go' ide ??? - Jeg
håber!

Bedste hilsen
Palle

Fra : Max

Dato : 06-01-06 23:22

Hej Palle

> Er der et eller andet jeg overser? - Jeg har gennemgået SETUP - CMOS og
> mener alt er konfigureret korrekt. Udskiftet drevet for at udelukke fejl

Kan du se drevet i Bios og er du sikker på at kablet vender korrekt ?

Mvh Max