hp psc 1217
Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 06-01-06 22:16

Jeg har en all in one som ikke vil scanne inde fra pc ens software.
Den siger der ikke er forbindelse mellem printer og pc. I
instalationen har den godkendt forbindelsen og den kan også printe fra
pc men ikke scanne.Ved nogen hvad det er?

Fra : Peter

Dato : 06-01-06 23:53

"Niels Erik Nielsen (slet AWFEK)" <niels_erik@AWFEKnielsen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:11365824110.0911561962885301@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> instalationen har den godkendt forbindelsen og den kan også printe fra
> pc men ikke scanne.Ved nogen hvad det er?

Sammen med printeren fulgte der en cd med driver, bl.a. twain driver.
Installer dem, så skal du bare se løjer.

PeterB

Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 08-01-06 22:04

Tusind tak Peter