HP Scannerproblem ??
Fra : Lasse

Dato : 05-01-06 14:10

Hej
Jeg har en HP 4p scanner som jeg har brugt til forskellige formål herunder
som kopimaskine hvilket jeg var glad for.

Der medfulgte et scannerprogram som man installerede til windows 98 og til
windows 2000 som gjorde at det hele var nemt når jeg skulle bl.a. koipere.
Jeg lagde det jeg skulle kopiere i scanneren og trykkede på kopier og så
gjorde scanneren resten og kopien blev udskrevet på min printer.

Nu har jeg windows XP og så virker programmet ikke mere. Når jeg skal
kopiere via xp bliver udskriften ikke så god ligesom udskriften ikke matcher
kopien idet det hele bliver lidt formindsket.

Er der nogen som kan oplyse mig om man kan få et kopiprogram så jeg stadig
kan bruge min HP scanner som jeg er glad for???? Eller om der er noget jeg
kan gøre opsætningsmæssig i Win XP for at få det til at virke igen.

med venlig hilsen

Lasse A.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-01-06 14:15

Lasse skrev:

>Nu har jeg windows XP og så virker programmet ikke mere

Har du prøvet softwaren fra
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?dlc=da&lc=en&product=60667&lang=da&cc=dk&os=228#
?

--