AGP ???
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 05-01-06 08:41

Hejsa

Er AGP Grafik-kort udgået helt og er AGP ved at udød ???

Mvh.

Lars

Fra : Max

Dato : 05-01-06 09:03

Hej

> Er AGP Grafik-kort udgået helt og er AGP ved at udød ???

Ikke udgået, men udvalget er stærkt reduceret og ja, AGP
må vel betragtes som uddøende.

Mvh Max

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 05-01-06 09:14

Jeg syntes slet ikke du er sød Max *GGGG*

Nå , men så er det vel på tide at købe sig et nyt bundkort og nyt ram og en
ny processor med køler....

Ved du hvor gode de AMD 64 Bit Processor er ????

Da jeg før i tiden kun var til Pentium, men dem ka jeg sku ikke li mere,
så det er nok på tide jeg prøver noget nyt så *GGGG*

og hvor gode er MSI Bundkort ????

Mvh.

Lars

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-01-06 18:24

> [...]
> og en ny processor med køler....
> Ved du hvor gode de AMD 64 Bit Processor er ????

Min maskine indeholder en Athlon 64 3200+ på et MSI bundkort, og det har
kørt uden nævneværdige problemer og fuldstændigt stabilt i de godt 1½ år jeg
efterhånden har kørt med det, så det har jeg været godt tilfreds med. Athlon
64 er en rigtigt god processor, men dens eneste minus er at multitasking
ikke fungerer så godt i XP med den som det f.eks. gør med en tilsvarende P4.
Af samme grund står jeg måske over for en snarlig opgradering til en Athlon
64 X2 eller Opteron, så den også kan blive god på det område.
I samme hug skal jeg så også skifte bundkort, grafikkort og noget ram, så
det er en lidt større opgradering end som så.. Jeg vil nemlig også gerne
have opgraderet mit grafikkort, men vil ikke købe et nyt AGP kort, og derfor
venter jeg til jeg alligevel vil opgradere cpu/bundkort.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : FedeDorit

Dato : 05-01-06 18:37

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg før i tiden kun var til Pentium, men dem ka jeg sku ikke li mere,
> så det er nok på tide jeg prøver noget nyt så *GGGG*

De er generelt af god kvalitet og osse andet hardware de producerer.

Jeg har ingen tøven hvis det er MSI produceret.

Fra : Max

Dato : 05-01-06 18:44

Hej Lars

> Jeg syntes slet ikke du er sød Max *GGGG*

Du må undskylde, men jeg har det også som dig, min maskine
her er også med AGP, ja så den trænger også til at blive skiftet.

> Nå , men så er det vel på tide at købe sig et nyt bundkort og nyt ram og
en
> ny processor med køler....

Jeg har ikke noget begreb om hvad der er Hot lige nu, men jeg er
vanetænker, så en ny maskine til mig vil indeholde en Pentium
processor på et Asus bundkort.

Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 05-01-06 21:30

Max wrote:

> Jeg har ikke noget begreb om hvad der er Hot lige nu, men jeg er
> vanetænker, så en ny maskine til mig vil indeholde en Pentium
> processor på et Asus bundkort.

Jeg havde den samme holdning som dig indtil for ca. ½ år siden, hvor mine
maskiner i en del år var Intel baseret, men prøv og gør dig selv den
tjeneste og vælg Asus og Athlon 64x2 til din næste maskine.

Det er stærkt vanedannende.

Hans

Fra : Max

Dato : 06-01-06 13:41

Hej Hans

> Jeg havde den samme holdning som dig indtil for ca. ½ år siden, hvor
> mine maskiner i en del år var Intel baseret, men prøv og gør dig selv
> den tjeneste og vælg Asus og Athlon 64x2 til din næste maskine.

Det kunne jo vær man skulle prøve en alternativ løsning, jeg kan
jo bede min leverandør lave to systemer. Jeg bruger nu kun
kræfter når jeg køre 3D Cad og billedbehandling, så det er
jo nemt at måle forskel hvis der er nogen.

Mvh Max