Hvor god er Logitech musen i kombisættene?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 03-01-06 23:55

Hvis man køber de billige Logitech sæt med optisk, trådløs mus + trådløs
tastatur (fx EX110 til 200-300 kr), hvor god er musen så i forhold til at
købe en mus alene?

Den billigste Logitech mus inde på edbpriser.dk koster nogenlunde det samme
som et EX110 sæt med mus+tastatur!

vh
Michael Kristensen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-01-06 00:15

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man køber de billige Logitech sæt med optisk, trådløs mus + trådløs
> tastatur (fx EX110 til 200-300 kr), hvor god er musen så i forhold til at
> købe en mus alene?

Det kommer jo helt an på hvad du skal bruge musen til..
Skal den bruges til spil hvor præcision er en faktor, ja så får du hvad du
betaler for, altså ikke ret meget.
Skal du bare bruge den til at rode rundt med på nettet, spille et spil i ny
og næ, skrive lidt og skære familefotos til, er den såmænd ganske udmærket.

> Den billigste Logitech mus inde på edbpriser.dk koster nogenlunde det
samme
> som et EX110 sæt med mus+tastatur!

Det er smag og behag, jeg foretrækker en mus der ligger godt i hånden
(ergonomisk), har en god præcision og et godt udvalg af knapper der kan
programmeres til mit behov.
Jeg sidder p.t. med en MX1000 mus og et knæk-tastatur fra et Logitech
Cordless Desktop Pro sæt (holder iøvrigt batteri utroligt længe, har skiftet
1 gang på 2 år).
Begge dele er jeg utroligt glad for da jeg slapper meget mere af når jeg
bruger tastaturet (klemmer ikke albuerne sammen for at skrive og slapper
derfor mere af i skuldrene/nakken), musen har alt det jeg søger, knapper der
kan programmeres, god ergonomi og høj præcision.
Alt i alt et sæt man kan bruge flere timer ad gangen uden at få ømme håndled
og skuldre/nakke.

Pris for denne luksus:
Mus: 500,-
Tastatur: 150,- brugt (købte et sæt med mus og tastatur på QXL)

Mvh
Benjamin