Mp3 afspiller der også kan optage, hvil
Fra : sdsf

Dato : 03-01-06 13:58

Jeg stå og skal anskaffe mig en mp3 afspiller,
det er faktisk kun fordi jeg skal bruge den
som optager.
Den skal optage almindelig samtale medens man
har den i lommen.

Er der en der særlig kan anbefales til det?

Det er måske ikke den rigtige gruppe jeg spørger i?

Fra : JK

Dato : 03-01-06 14:09

On Tue, 03 Jan 2006 13:57:54 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> [...]
>har den i lommen.
>
>Er der en der særlig kan anbefales til det?
>
>Det er måske ikke den rigtige gruppe jeg spørger i?

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=121627

til 600 kr.
Uden ram. Jeg kan lide den, fordi den anvender Compact Flash ll
moduler fra et kamera, op til 2 Gb.

http://sapicom.dk/index.php?manufacturers_id=55&osCsid=9fd12cadb7f033baac1d3577fdd1e5ce

mvh

John

Fra : sdsf

Dato : 03-01-06 16:01

JK skrev:

> [...]
>
> til 600 kr.
> Uden ram. Jeg kan lide den, fordi den anvender Compact Flash ll

Ok, den virker noget High-end, jeg vil gerne noget mere billigt.

Sådan en Harald nyborg én dur måske ikke?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4355

Jeg har også set dem billigere i Fakta, Netto og ALDI
men kvaliteten er måske ikke god?

Jeg skal ikke bruge den til musik, bare til at dokumenterer samtaler.

Fra : Max

Dato : 03-01-06 16:09

Hej

> Sådan en Harald nyborg én dur måske ikke?
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4355

Den kan jo ikke optage, det er kun et lager.

Mvh Max

Fra : sdsf

Dato : 03-01-06 16:15

Max skrev:
> Hej

> Den kan jo ikke optage, det er kun et lager.
>
> Mvh Max

Den kan faktisk også optage, det står her på siden:
http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=7756&menuGuid=5387&subMenuguid=5390

Men jeg ved jo ikke med kvaliteten.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-01-06 16:33

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev:

> Den kan faktisk også optage, det står her på siden:
> http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=7756&menuGuid=5387&subMenuguid=5390
>
> Men jeg ved jo ikke med kvaliteten.

Jeg har en dyr Iriver Mp3 spiller. Optagefunktionen med den indbyggede
mikrofon er elendig. Og det gælder vist de fleste. Hvis det skal være
rimelige optagelser, skal du vælge en model, hvor der er mulighed for at
tilslutte en ekstern mikrofon - som den første model der blev foreslået i
denne tråd.

Mvh.

Karsten

Fra : Max

Dato : 03-01-06 16:44

Hej

> Den kan faktisk også optage, det står her på siden:

Det er faktisk korrekt, jeg havde bare ikke opdaget det,
spurgte lige sønnen om det, han har nemlig en og han
siger at funktionen virker helt fint, han har i skolen
brugt den til flere intervies i forbindelse med at de
lavede aviser. Ikke imponerende, men det virker.

Mvh Max