Fra Barton 2500 til Athlon64 3200 ?
Fra : abc

Dato : 02-01-06 19:25

Får jeg meget mere performance i spil, ved at gå fra en Barton 2500 til en
Athlon64 3200?

Jeg har også overvejet at skifte mit 6800GT til et 7800GT, men min cpu er
vel ved at være lille nok?

Jeg kører med 1 GB RAM.

På forhånd tak.

Fra : abc

Dato : 02-01-06 20:42

> Jeg har også overvejet at skifte mit 6800GT til et 7800GT, men min cpu er
> vel ved at være lille nok?

7800GT fåes vel egentlig kun til PCIE, så er det udelukket. Jeg må hellere
købe AsRock bundkort med både AGP og PCIE og så snuppe en Athlon64 3200+ nu.
Så kan jeg opgradere grafikkort næste gang.

Fra : FedeDorit

Dato : 02-01-06 22:58

"abc" <abc@nomail.nix> skrev i en meddelelse

> 7800GT fåes vel egentlig kun til PCIE, så er det udelukket. Jeg må hellere
> købe AsRock bundkort med både AGP og PCIE og så snuppe en Athlon64 3200+
> nu. Så kan jeg opgradere grafikkort næste gang.

Og hvad så med din Barton2500 ?? Er den ulåst på både multiplier og FSB ??

Fra : abc

Dato : 02-01-06 23:50

> Og hvad så med din Barton2500 ?? Er den ulåst på både multiplier og FSB ??

Det ved jeg ikke. Hvordan ser jeg det?

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-01-06 07:37

On Mon, 2 Jan 2006 23:49:35 +0100, "abc" <abc@nomail.nix> wrote:

>Det ved jeg ikke. Hvordan ser jeg det?

Du kan prøve at ændre multiplier og fsb i din
bios. Men lidt af gangen.
Jeg har haft min Barton 2500 i ca. 5mdr. nu,
og har lige fundet ud af at den ikke er låst.
Så nu kører den 10*200, 100% stabilt. Og ligger mellem
47 og 56 grader, så det er godt nok.
Jeg ville også skifte til en større, men beholder den nu.
Den kan forøvrigt også presses op til 2200Mhz, men
det syntes jeg er " synd " for den

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn