Panoramabilleder på en Pixma 4000
Fra : Steen L. Frederiksen

Dato : 01-01-06 22:51

Jeg kan på min Pixma IP4000 printe A4 fotos i en fremragende kvalitet.

Jeg har nogle panorama billeder, som jeg godt kunne tænke mig printet
i noget der ligner 20x80 cm.
Jeg har tænkt lidt over, om det ikke ville være muligt at printe
dette på min Pixma IP4000 printer?

Så derfor mine spørgsmål:
1) Er der nogle, der har erfaringer med, om det kan lade sig gøre at
sætte Pixma IP4000 til at printe i 80 cm's længde?
2) Er der nogle, der ved, hvor man kan købe foto papir i de
dimensioner?

Steen L. Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 23:21

[...]

svjkh skal du sætte noget i opsætningen til printeren der hedder
plakatudskrivning og så skal du sætte siderne sammen bagefter.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk