enheden kan ikke stoppes
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-01-06 15:43

da den stadig bruges af et program ! dette skriver windows når jeg
prøver at pille min eksterne harddisk fra ? det er en ideharddisk jeg
har proppet i en boks der går et usbkabel ind. hvad gør jeg ? kan jeg
bare pille usbkablet fra ? det mener jeg ikke at man må inden man har
fjernet enheden nede i proceslinien, i den der hedder sikker fjernelse
af hardware ?

nå jeg venter lidt med at gøre noget håber nogen kan hjælpe lidt
hurtigt

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-01-06 15:50

og når jeg klikker på ikonet nede i hjørnet kommer der 3 forskellige
navne op på samme enhed

usb lagerenhed

standardenhed-f

st80...usbenhed

hvorfor kommer der 3 forskellige navne op på den samme harddisk ? har
det noget med problemet at gøre ?
og den går også i gang med automatisk afspilning når jeg sætter den i
hvordan slår jeg det fra hjææællpp

Fra : KsNa

Dato : 01-01-06 16:02

"Punish the deed, not the breed." <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af hardware ?
>
> nå jeg venter lidt med at gøre noget håber nogen kan hjælpe lidt

Jeg oplever det samme en gang i mellem, jeg tømmer papirkurven,det hjælper
ofte og eller venter jeg. En enkelt gang har jeg måtte genstarte PCen før
den ville slippe USB harddisken.

Min starter også automatisk, jeg har ikke kunne få den til at holde op.
Jeg har 2 forskellige USB harddiske og det er det samme på dem begge to.

Mvh
Kim

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-01-06 18:16

On Sun, 1 Jan 2006 16:02:26 +0100, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Min starter også automatisk, jeg har ikke kunne få den til at holde op.
>Jeg har 2 forskellige USB harddiske og det er det samme på dem begge to.

hmm vi må da kunne løse det på en eller anden måde, jeg har stillet
det samme spørgsmål i ms-windows-gruppen håber at nogen der ved det

jeg har lige fjernet min nu uden problemer, det eneste jeg har lavet
imellemtiden er at spille doom hmm tja jeg fatter det ikke, jeg er
nu mest nervøs for om noget data skulle forsvinde når jeg en dag er
nød til at slukke det hele med usbledningen didende i har du været ude
for det ?

Fra : KsNa

Dato : 01-01-06 22:35

> On Sun, 1 Jan 2006 16:02:26 +0100, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
> wrote:

klip

> nu mest nervøs for om noget data skulle forsvinde når jeg en dag er
> nød til at slukke det hele med usbledningen didende i har du været ude
> for det ?

Nej, heldigvis ikke, men den har brokket sig engang ved tilslutning efter en
for hurtig fjernelse. Fjernelse på den rigtige måde og derefter tilslutning
og alt var OK.

Mvh
Kim