Brother MFC-210C: Fejl efter hver udskrivn~
Fra : Cifly

Dato : 01-01-06 10:34

Hej NG.

Godt nytår.

Jeg har en printer af ovenstående slags, som efter hver udskrivning i 95% af
tilfældende kommer med en fejlmedd. Seneste: "Kan ikke ændre"

I brugsanvisningen skulle det efter sigende være "en mekanisk fejl" eller
"en blokering fx papir".

Det er ikke en papirblokering (er tjekket) og da printeren ellers fungerer,
er jeg i tvivl om det i virkeligheden er en mekanisk fejl.

Løsningen jeg benytter mig af er at løfte låget, hvorefter dyret fungerer
igen.

Kan i fortælle mig hvad det handler om? - jeg er i tvivl.

--
Venlig hilsen www.flygenrings.dk
"Sometimes, when you lose, you win." - What Dreams May Come