Shuttle SK 43G
Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-01-06 06:15

Hej gruppe..

jeg har overvejet at købe dette kabinet og bundkort

men så ville jeg lige høre om der er mulighed for at
sætte min gamle cpu i, det er en amd 1800xp processer
og den er ca 3½ år gammel?

og så har jeg dette grafikkort,
som jeg også gerne ville have i
kan det lade sig gøre??

meh. thomas

Fra : Villy Jensen

Dato : 01-01-06 08:17

> jeg har overvejet at købe dette kabinet og bundkort
> men så ville jeg lige høre om der er mulighed for at
> sætte min gamle cpu i, det er en amd 1800xp processer
> og den er ca 3½ år gammel?

Det skulle nok kunne gå iflg.
http://global.shuttle.com/Support/SupportList.asp?Item=SK43G

> og så har jeg dette grafikkort,
> som jeg også gerne ville have i
> kan det lade sig gøre??

Jeg vil nok være betænkelig ved at montere et 9600 skærmkort i en Shuttle
med kun 200 W PSU. Jeg mener at det burde kunne gå med 250 W PSU (men andre
må svare herpå)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-01-06 22:32

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg vil nok være betænkelig ved at montere et 9600 skærmkort i en Shuttle
> med kun 200 W PSU. Jeg mener at det burde kunne gå med 250 W PSU (men

okay mange tak for svaret men kan man ikke få en større strømforsyning til
sådan en??

mvh. thomas