diNovo: Hvilken model...?
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-12-05 17:45

Hej

Jeg vil gerne ha et diNovo tastatur.. Men jeg kan se at der er 3 forskellige
modeller at vælge imellem og de koster stort set det samme. Der er en
"classic" om i vil, en "2.0" og en "laser" model.
Hvilken en skal jeg vælge ?

Fra : Allan / Kolding

Dato : 30-12-05 18:23

Har begge modeler selv.

Vælg LASER.

MX1000 musen er kanon at arbejde med, og langt hurtigere og
lade op en den som er i 2,0, som er en MX900 mus.

Tast og mediapaden er de samme i begge modeler.
--
Allan / Kolding

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-12-05 20:44

> [...]
> lade op en den som er i 2,0, som er en MX900 mus.
>
> Tast og mediapaden er de samme i begge modeler.

Tak for hjælpen... har netop bestilt..

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Christian M. Nielsen