Bluetooth
Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-12-05 09:59

Hej.

Jeg har købt et logitech kombisæt med tastatur og mus, og det virker fint,
men jeg kan ikke få pc'eren til at finde min bluetooth telefon (nokia 6230i)
jeg har en anden bluetooth dongle og der kan jeg godt få det til at virke,
men syntes det er lidt bøvlet med 2, hvordan kan jeg få det til at virke med
tastatur/mus og telefon på samme dongle?

Mvh.

Jesper

Fra : CopyCat

Dato : 30-12-05 13:57

> men syntes det er lidt bøvlet med 2, hvordan kan jeg få det til at virke
med
> tastatur/mus og telefon på samme dongle?

Prøv at få telefonen til at finde computeren ...

med min Belkin dongle kan computeren ikke finde noget som helst. selv om de
er blevet parret, men hvis jeg først søger efter enheder på min telefon og
forbinder til min computer kan jeg godt brug donglen ..

~~Frank .,