Ny HD skal køre 24/7
Fra : Ulrik

Dato : 30-12-05 01:22

Hej,

Jeg skal have mig en ny HD og planen er, at den skal køre 24/7. Jeg har
hørt, at diskene som udgangspunkt ikke er designet til dette, men at
Maxtors Maxline III og Western Digitals Caviar RE2 skulle være designet
med henblik på dette.

Spørgsmålet er, om det er noget man bør tage højde for? Jeg har kørt med
diverse andre diske i et par år, og de har godt nok aldrig brokket sig,
men måske er det alligevel en god idé, at investere i en disk, hvor der
er tænkt over det?

Udover ovenstående parametre, kigger jeg efter diske, der kører med SATA
(I el. II), er store og billige :)

Gode råd modtages gerne*s*

Mvh
Ulrik

Fra : Kim

Dato : 30-12-05 09:32

On Fri, 30 Dec 2005 01:21:43 +0100, Ulrik <you.dont@need.it> wrote:

>Jeg skal have mig en ny HD og planen er, at den skal køre 24/7.

>Gode råd modtages gerne*s*

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim