hjælp til lexmark 3200
Fra : Helle

Dato : 29-12-05 18:04

Er der mon en der kan hjælpe mig med min printer.
Det er en gammel printer som jeg aldrig har haft problemer med.
Når den udskriver er der firkantede felter som den ikke udskrever (som om
den springer noget over )
Jeg aner ikke hvad der er galt
(håber at det er rette gruppe, ellers må i undskylde)
mvh
Helle

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-12-05 05:10

Helle skrev:

> Det er en gammel printer som jeg aldrig har haft
> problemer med.

Prøv at installere din printerdriver igen - der kan være
sket noget med den.

> Når den udskriver er der firkantede felter som den
> ikke udskrever (som om den springer noget over)

Hvad siger den i Start => Indstillinger => Printere? Klik
på den printer der er installeret og vælg Egenskaber.

Er der nogen fejlmeldinger her?

> Jeg aner ikke hvad der er galt

Har den fungeret før, kan den også fungere igen, du skal
bare finde ud af hvorfor. Er printeren installeret, så prøv at
fjerne den, og installer den igen.

Fungerer det ikke, skal du nok vente til næste jul, for det er
vist for sent nu at ønske sig en ny

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk