printer valg / billig blæk
Fra : Elektrikeren

Dato : 28-12-05 14:58

jeg påtænker at købe mig en ny printer en hp 1600 all in one
men vil gerne have en som både er god til at printe og ikke for dyr i blæk

nogen bestem printer som anbefales ???
noget bestem sted som kan anbefales til at købe billig blæk
--

svar også gerne til : b-bruun@tdcadsl.dk

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 28-12-05 15:01

Billig BLÆK

www.mcs-data.dk

ville være et godt bud

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-05 16:34

Elektrikeren wrote:
> noget bestem sted som kan anbefales til at købe billig blæk

Jeg plejer at bruge ham her:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22186026

Bor lige syd for grænsen - derfor "tyske" priser (9,50 kr pr stk for Canon
patroner - rabat ved 50 eller 100 stk).....

Betaling til dansk bankkonto

Sender fra den danske side af grænsen - derfor levering med Post Danmark
stort set fra dag til dag.....

Kvaliteten er fortrinlig - jeg har brugt dem siden jeg fik min Pixma 4000
for et års tid siden - meget fine print - både af tekst og foto.

Jan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-12-05 18:04

Den 28.12.2005 kl. 14:57:57 skrev Elektrikeren <b-bruun@tdcadsl.dkNOSPAM>:

> jeg påtænker at købe mig en ny printer en hp 1600 all in one
> men vil gerne have en som både er god til at printe og ikke for dyr i
> blæk

Så skal du have en der bruger løse patroner (hvilket vil siige en patron
per farve)
samt mulighed for uorginale patroner

Canon og brother har multi maskiner der bruger løse patroner

Hpes er noget dyre ca 6000kr og 300kr per farve
og der kan ikke fåes uorginale patroner da
printhovdet er en del af patronen

> nogen bestem printer som anbefales ???
dem her bruger 5 patroner

Der flere på edbpriser.dk

> noget bestem sted som kan anbefales til at købe billig blæk
Vi har brugt
www.printmore.dk
www.billegmedien.de

Hvis du søger tilbage i grupperne på google finder
du del steder at købe patroner

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Esben

Dato : 28-12-05 23:17

"Anders Pedersen" <anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news.s2h60ldbk69jru@anders...

> Hpes er noget dyre ca 6000kr og 300kr per farve
> og der kan ikke fåes uorginale patroner da
> printhovdet er en del af patronen

Hvilken model er det? Jeg har endnu ikke set en blækprinter med separate
blækpatroner, hvor printhovedet var indbygget i patronen.

--
Esben

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-12-05 10:24

Den 28.12.2005 kl. 23:16:39 skrev Esben <esben@gruf.LAND>:

> [...]
>
> Hvilken model er det? Jeg har endnu ikke set en blækprinter med separate
> blækpatroner, hvor printhovedet var indbygget i patronen.

Det er disse maskiner
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF25a/2211-2453-2471-2471-1891985-1891987.html

Hvor patronererne koster ca 300 i vejledene pris
de findes ikke på edbpriser
Vægten på dem er ca 20kg, så det er et par store maskiner

Jeg har ikke set den anden du nævner men det er en noget mindre maskine
ca 11kg
Men printmore har ikke partoner til photosmart 3210/3310

Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Esben

Dato : 28-12-05 23:23

> [...]
news.s2h60ldbk69jru@anders...

> Hpes er noget dyre ca 6000kr og 300kr per farve
> og der kan ikke fåes uorginale patroner da

En HP photosmart 3210 koster ca. 2300 og hver farve ca 70 kr.(6 stk).
Printhovedet er ikke indbygget i patronerne (jeg aner dog ikke om der findes
uoriginale patroner til)

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 08:24

"Elektrikeren" <b-bruun@tdcadsl.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> nogen bestem printer som anbefales ???
> noget bestem sted som kan anbefales til at købe billig blæk

Jeg tror jeg ville kigge efter en løs scanner, og så kigge i
dk.marked.privat.edb. Der er en Pixma ip4000 til salg lige nu, den bruger
patroner til den pris, som Jan Vestergaard nævner.

mvh
Ebbe