HP LaserJet 1020
Fra : pope

Dato : 28-12-05 13:50

Er der nogen der har erfaring med denne printer?
Og hvad betyder det at den printer med noger der "minder om" 1200 dpi?
(600 dpi med REt* og FastRes).

Ralph

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-12-05 15:01

On Wed, 28 Dec 2005 13:49:34 +0100, pope wrote:

> Er der nogen der har erfaring med denne printer?

Jeg har en selv LaserJet 1010. Glimrende printer til prisen! Virker 100% ok
med både Windows XP og Linux.

> Og hvad betyder det at den printer med noger der "minder om" 1200 dpi?
> (600 dpi med REt* og FastRes).

Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg sidder pt. hos mine forældre og har
ikke manualen ved hånden (1010 understøtter også RET og FastRes, hvad det
så end er). Jeg synes selv kvaliteten er meget god, men det bedste du kan
gøre er vel at tage ned hos en lokal forhandler (Fona i mit tilfælde), og
prøve at udskrive noget for at se om det lever op til dine forventninger.

Fra : Basil

Dato : 28-12-05 22:19

Thomas Jespersen skrev d. 28-12-2005 i meddelelse

Ditto.
Har 1010, og den printer forrygende.
Kai