HP psc750
Fra : Peter Kjeldsen

Dato : 27-12-05 20:51

Efter patroner er udskiftet vil den "aligne" cartridges, dvs.
via scanneren justere efter nye patroner, men scanner lyser ikke under
opstart, så "lampen" er gået.
Har checket stik og kabler internt, selftest er ok,
Kan man evt. få den rep.?
Hilsen Peter

Fra : Esben

Dato : 27-12-05 22:42

"Peter Kjeldsen" <ptk-kjeldsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opstart, så "lampen" er gået.
> Har checket stik og kabler internt, selftest er ok,

Det ser ikke ud til at scanner-delen kan købes længere - men ift en ny
maskine, vil det nok heller ikke kunne svare sig. Sidst jeg hørte om en
sådan reparation, kostede det ca 2500 + moms (dog på en lidt dyrere
maskine). Hvis du kan finde delen brugt og selv montere den, kan det måske
betale sig.

--
Esben