gameporten findes ikke af winXP
Fra : Peter T.

Dato : 27-12-05 20:06

Jeg er emigreret fra win2000 til winXP for et lille stykke tid siden, og
har nu fået brug for gameporten på pcen. Hardwaren er ikke skiftet og
gameporten blev fint fundet af win2000. Men XP kan ikke finde den. En
manuel installation af gameporten har ikke givet resultat, så hvad gør jeg
mon nu?

Det drejer sig om winXP på et asus p4c800 deluxe bundkort.

--
Mom "Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu.."
Daughter "Ary!"

Fra : Esben

Dato : 27-12-05 20:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> mon nu?
>
> Det drejer sig om winXP på et asus p4c800 deluxe bundkort.

Prøv at se om den ikke skulle være deaktiveret i BIOS.

--
Esben

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-05 20:34

Esben ristede følgende runer:

> Prøv at se om den ikke skulle være deaktiveret i BIOS.

Av, du havde ret. Det var en flov en for mig.