Min puter fryser...
Fra : TutterTUT

Dato : 27-12-05 18:46

Ja nu har jeg "blæst" min computer ren for støv alle vegne...
Desværre hjalp det ikke, sååå nu må jeg prøve noget andet.

Når jeg skriver at jeg kører XP så er det XP jeg bruger helt tumpet er
jeg dog ikke.
Og min opdateriner hos Microsoft virker også såååå
Det sker både når jeg er på nettet og når jeg ikke er på nettet
og jeg kan heller ikke sige at det sker når jeg bruger et bestemt
program. (ellers ville det være nemmere hvis jeg lige kunne sige at det sker sådan og sådan)
Når men jeg takker for forslagene og må bare konstatere at det ikke var det øvøvøv
for så havde det været nemt og billigt

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 27-12-05 19:43

"TutterTUT" <ingenmailher@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker sådan og sådan)
> Når men jeg takker for forslagene og må bare konstatere at det ikke var

Jaja, men tag det nu roligt .. Så har vi jo fået elimineret et par mulige
syndere, uden at kostede noget. Nu prøver vi så bare nogle andre ting, som
heller ikke koster noget, men man starter jo altså med det som er mest
indlysende, ikke?

Så foreslår jeg at tage et kig på dine systemfiler.. gå i start/kør og
skriv: sfc /scannow og tryk på OK.. Windows kigger nu dine systemfiler
igennem og erstatter dem som evt. måtte være beskadigede med nye..Er disse
ikke i orden, kan det sagtens forårsage systemnedbrud. Hav din XP-cd klar
til at smide i drevet hvis maskinen beder om det..

Vend så tilbage når du har gjort det, og set om det hjalp eller ikke.

/ Michael...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-12-05 00:29

Michael Korsgaard wrote:

> [...]
> disse ikke i orden, kan det sagtens forårsage systemnedbrud. Hav din
> XP-cd klar til at smide i drevet hvis maskinen beder om det..

Er der nogen der har erfaring i, hvordan den manøvre vil spinde af med en
maskine med en windows der er opgraderet til SP2?

mvh
Henning

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 28-12-05 06:37

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring i, hvordan den manøvre vil spinde af med en
> maskine med en windows der er opgraderet til SP2?

Ja, det har jeg selv.. Ganske glimrende..

/ Michael...