Råd om køb af hardware søges
Fra : Ding-Dong

Dato : 27-12-05 16:55

Hej NG

Pt. har jeg et ASUS A7N8X deluxe med en 2600+ cpu.
Det har i gennem længere tid givet en utrolig varme og det er ved at være
brugt.
Jeg har for ca. 6 mdr siden købt et styks A6600GT TDH gfx-kort.

Jeg vil gerne skifte disse 3 ting ud:
Bundkort, cpu (Helst AMD) og blæser.

Bundkortet skal kunne køre AGP da jeg ikke vil købe nyt gfx kort allerede.
Jeg har 3 ramslots nu med PC 3200 kingston.
Vil jeg i øvrigt få noget ud af at køre med 4 x PC 3200 frem for 3?

Jeg vil også gerne investere i et nyt tower....men her er jeg helt blank.
Jeg er ikke ude efter noget der nødvendigvis blinker og alt muligt efter
rytmen til det der evt. måtte være af lyde på maskinen...:c), men noget hvor
der er et rimeligt køligt miljø samt støjsvage blæsere.

Er der flere oplysninger som i har brug for kommer jeg gerne med dem:c)
På forhånd tak

Dennis

Fra : Hagar

Dato : 27-12-05 17:28

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor der er et rimeligt køligt miljø samt støjsvage blæsere.
>
> Er der flere oplysninger som i har brug for kommer jeg gerne med dem:c)

Svoger har købt det her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98106 med
en amd64 til og en zhalman køler, og han er yderst tilfreds, selv om han
ikke bruger "øjet", så hvorfor han ville have det, det ved jeg ikke. Men det
kører godt.

Hagar