SW Keymon-2A
Fra : Rasmus O.

Dato : 27-12-05 13:05

Hej NG.
God jul til alle!
Jeg har "arvet" en SW Keymon-2A (1 tastatur/mus til 2 PC)
uden betjeningsvejledning.
Nogen der ved hvordan man fra tastaturet skifter mellem PC'erne?

Mvh
Rasmus O.

Fra : Esben

Dato : 27-12-05 14:03

"Rasmus O." <rasmuso@SLETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden betjeningsvejledning.
> Nogen der ved hvordan man fra tastaturet skifter mellem PC'erne?

Jeg kender ikke det specifikke produkt, men to hurtige tryk på Scroll Lock
og så et tal (dem over bogstaverne) er ofte brugt på KVM switche. Hvis du
ikke finder ud af det, så prøv evt. at kontakte Danbit, da det lyder som et
af deres produkter.

--
Esben

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-12-05 15:56

Således skrev Rasmus O. den Tue, 27 Dec 2005 13:04:41 +0100:

>Jeg har "arvet" en SW Keymon-2A (1 tastatur/mus til 2 PC)
>uden betjeningsvejledning.
>Nogen der ved hvordan man fra tastaturet skifter mellem PC'erne?

Hvis det er denne her

<http://www.danbit.dk/produkter/1709.phtml>

så er det 2 * CTRL, der skal til.

Knud
--
"Drums must never stop. Very bad if drums stop."
"Why? What will happen if the drums ever stop?"

Fra : Nick

Dato : 28-12-05 07:55

> <http://www.danbit.dk/produkter/1709.phtml>
> så er det 2 * CTRL, der skal til.

Hæ, sjovt når folk bruger vores produktnumre som varenavne

Du skriver bare igen, hvis der er andet der driller med boksen.
Men ja, det er 2 x CTRL...

/Nick
(Gæt hvor jeg arbejder)

Fra : Rasmus O.

Dato : 28-12-05 13:07

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hæ, sjovt når folk bruger vores produktnumre som varenavne
>
> Du skriver bare igen, hvis der er andet der driller med boksen.
> [...]
Hej Nick, Esben & Knud,
Tak for hurtig hjælp!
Men - der sker ikke noget ved "2 hurtige" tryk på CTRL, giver ingen
ændring??
Der er 4 DIP switche bagpå, som er til??? (ku' jo være "fejlen"??)

MVH
Rasmus O.

Fra : Heine Jeppesen

Dato : 29-12-05 13:45

> Jeg har "arvet" en SW Keymon-2A (1 tastatur/mus til 2 PC)
> uden betjeningsvejledning.
> Nogen der ved hvordan man fra tastaturet skifter mellem PC'erne?

Hvis jeg ikke husker meget fejl, så virker følgende

CTRL+ALT <slip> SHIFT <slip> 1 eller 2

Mener det var den kombination jeg brugte på min Keymon-2A i sin tid.

Fra : Rasmus O.

Dato : 30-12-05 12:04

"Heine Jeppesen" <mesh@creativeminds.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg ikke husker meget fejl, så virker følgende
>
> CTRL+ALT <slip> SHIFT <slip> 1 eller 2
>
> Mener det var den kombination jeg brugte på min Keymon-2A i sin tid.

Hej Heine,
Næ... det er tilsyneladende ikke løsningen, ØV!
(har prøvet med "alle" tastekombinationer (tror jeg!))

Mvh
Rasmus O.