Hvordan er Creative's webcams?
Fra : Steen

Dato : 27-12-05 11:56

Jeg har fået et Creative Live! Effects webcam i julegave - havde egentlig
håbet på et Logitech, men er der nogen her, der har gode eller dårlige
erfaringer med Creative webcams? Mere så jeg ved om jeg skal bytte det til
et Logitech

/steen

Fra : Kristian Knigge

Dato : 27-12-05 12:33

Har ikke forstand på Creative, men min nabo har et og det tager ganske
fortinnelige billeder. Tværtimod er jeg skuffet over mit Logitch webcam.
Think it over.

- Kristian

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 27-12-05 17:53

"Kristian Knigge" <knixe@*remove*frac.dk> wrote in message
> Har ikke forstand på Creative, men min nabo har et og det tager ganske
> fortinnelige billeder. Tværtimod er jeg skuffet over mit Logitch webcam.
> Think it over.

"Min min computer er heller ikke så god som min nabos..."
Der bliver lavet mange modeller, af de to producenter.. så producent mod
producent, sammenligning kan man ikke rigtig bruge til noget.

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Ole K. Kristensen

Dato : 28-12-05 18:27

Hej Sten
Jeg har begge dele, og er godt tilfreds med begge.
Det afhænger af hvilken model du har fået, begge laver noget
godt og noget lort, alt efter prisen.

Hvilken model har du fået ?

Fra : Steen

Dato : 30-12-05 18:22