Q: Ny mus
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-12-05 14:32

Jeg er ved at være godt træt af ledningen på den mus jeg bruger til min
laptop. Den er konstant i vejen, så nu vil jeg prøve en af disse trådløse
hvor man sætter en usb-stick i..

Må gerne være en stor lækker sag, da jeg bruger min laptop i stedet for et
stort larmende skrummel af en desktop

Pyt med forbrug af batterier, for vi bruger genopladelige til alt her i
huset.

Er der nogen som har erfaringer med nogle produkter i den kategori??

/ Michael...

Fra : René Lønstrup

Dato : 26-12-05 15:07

Michael Korsgaard wrote:
> [...]
> i huset.
>
> Er der nogen som har erfaringer med nogle produkter i den kategori??

Jeg er mere end tilfreds med min nye Logitech G7. Der følger 2 stk batterier
med (speciel Li-ion type, så der skal ikke bruges alm. AA eller AAA), en
opladestation til at sætte i USB (nb: oplader kun når maskinen er igang) og
en USB-stick så musen hurtigt kan flyttes til en anden maskine uden at
skulle slæbe rundt på store ladestationer mm. (som med min gamle MX-700).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Hans

Dato : 26-12-05 16:32

Jadav!

Har du indbygget bluetooth i din laptop ???

Det her jeg i min laptop og jeg bruger en Microsoft bluetooth mus.
Så er der ikke noget der skal sættes i laptopen for at musen virker (c:

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-12-05 17:06

"Hans" <hoil@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jadav!
>
> Har du indbygget bluetooth i din laptop ???

Nej desværre.. Knappen er der, men no device. Det er en Acer aspire 1410.
Jeg har tænkt på at købe det og sætte det i, men de "kloge" siger det ikke
lader sig gøre.. Det var jo ellers det optimale...

Sådan en G7 som Renè nævner ser ellers fristende ud, men det er jo ikke en
game-pc dette her, men blot et stykke værktøj

/ MIchael...