extern Hardisk
Fra : Seen

Dato : 26-12-05 10:38

Hej

Jeg har sat en extern hardisk til men får beskeden
"Du skal tilføje en værtcontroller med USB-højhastig hed til denne computer"
hvad skal jeg gøre ???
hilsen Seen

Fra : FedeDorit

Dato : 26-12-05 13:13

"Seen" <ABC@ABC.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har sat en extern hardisk til men får beskeden
> "Du skal tilføje en værtcontroller med USB-højhastig hed til denne

Sikkert en driver du skal have lagt ind...

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 26-12-05 21:25

Det fik jeg også at vide, så kørte jeg den externe HD igennem en USB hub jeg
havde til at ligge, så virkede det fint.

Tror det har noget at gøre med om din computer har USB 1.1 eller 2.0, og du
skal have 2.0 for at få det til at virke.

Men det er svært at sige, da vi ikke ved hvad du har af bundkort med USB
stik på ?

Her er det billigste jeg lige kunne finde.
http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/CONTUSB201.html