fp_audio til floppy panel ?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-05 10:36

Findes der mon sådan et frontpanel som installeres i samme skuffe som et
floppydrev, som viderefører fp_audio (de stik på bundkortet som giver lyd
til frontudtag på et kabinet).

Til det her projekt kan jeg desværre ikke bruge en af dem som sidder i en
5.25" skuffe, eller udtaget i kabinettet (mangler). Findes de, og i såfald
hvad hedder det ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-05 11:56

Sune Storgaard skrev:

>Findes de,

Sådan en her http://www.northq.dk/products/usb/nq8100.html (men jeg kan
desværre ikke umiddelbart finde en forhandler)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-05 16:36

> Sådan en her http://www.northq.dk/products/usb/nq8100.html (men jeg kan
> desværre ikke umiddelbart finde en forhandler)

Kan jeg heller ikke, men aldi får dem vel hjem igen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-05 16:51

Sune Storgaard skrev:

>Kan jeg heller ikke, men aldi får dem vel hjem igen.

Sikkert nok.

Ellers kunne du prøve med løse front-x enheder
http://www.frontx.dk/
http://trykspar.dk/ (ved Front-Xtension)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-12-05 11:02

> Sikkert nok.
>
> Ellers kunne du prøve med løse front-x enheder
> http://www.frontx.dk/
> http://trykspar.dk/ (ved Front-Xtension)

De benytter sig svjks ikke af fp_audio, men noget loop værk fra
bagportene..det bliver vist også så dyrt alt i alt, at det er billigere at
købe et kabinet med stik til det :)

Tak for din ihærdige indsats dog.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-12-05 16:28

Den 26.12.2005 kl. 10:36:15 skrev Sune Storgaard <nospam@strueradsl.dk>:

> [...]
>
> Til det her projekt kan jeg desværre ikke bruge en af dem som sidder i en
> 5.25" skuffe, eller udtaget i kabinettet (mangler). Findes de, og i

Er det sådan en her du søger?
http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/DE/Product/7773197?pid=idealo

Har fundet flere i tyskland på google
Har dig ikke fundet en ved en dansk forhandler

Den nortq som er blevet nænvt i den anden tråd har før været i Aldi til
99kr

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-05 16:34

"Anders Pedersen" <anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news.s2ec8kqrk69jru@anders...
> Er det sådan en her du søger?
> http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/DE/Product/7773197?pid=idealo
>
> Har fundet flere i tyskland på google
> Har dig ikke fundet en ved en dansk forhandler

Synes det er meget væsen at gøre ud af det at bestille i udlandet for sådan
en ting :/

> Den nortq som er blevet nænvt i den anden tråd har før været i Aldi til
> 99kr

Jeg må holder øje med om aldi får dem igen. Usb og firewire skal nu ikke
bruges i det her projekt, men det skader jo ikke.