?? Verbatim glossy papir til en Pixma MP80~
Fra : Leif

Dato : 25-12-05 12:37

Ser lige Alta sælger billigt Verbatim Glossy papir 100 stk. A4 for under
100kr.

Er det ok papir?

Glædelig jul, Leif

Fra : Max

Dato : 25-12-05 13:18

Hej Leif

> Ser lige Alta sælger billigt Verbatim Glossy papir 100 stk. A4 for under
> 100kr.

Normalprisen i Harald Nyborg er 80 kr. varenummer 7101

> Er det ok papir?

I forhold til prisen er det helt OK.

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-12-05 13:32

Leif wrote:
> Er det ok papir?

Ja - det er helt Ok - jeg bruger det, når jeg en sjælden gang bruger A4
papir i en Pixma 4000.

Alternativt er Ilford Printasia også OK til en billig penge - især med
følgende ændringer i farveprofilen i egenskaber:

Color Balance: C: +2, M: -2, Y: -4, K: 0, I: +2. ICM slået til og sat til
Photo.

Ellers bruger jeg mest TPI-papir i 10x15.

Men den pris, som du har fundet er ikke specielt billig - sidst jeg købte
Verbatim var i Kvickly Extra til 99 kr for 100 stk.

Jan

Fra : Leif

Dato : 25-12-05 14:42

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Men den pris, som du har fundet er ikke specielt billig - sidst jeg købte
> Verbatim var i Kvickly Extra til 99 kr for 100 stk.
>
> Jan

Hmm, må da vist lige checke prisen igen i morgen ...........

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-12-05 15:07

Leif wrote:
> Hmm, må da vist lige checke prisen igen i morgen ...........

Husk at kigge på tykkelsen - det findes i flere tykkelser til forskellige
priser rundt omkring - men printkvaliteten er jo nok den samme uanset
tykkelsen.

Jan