Canon Pixma 4000R
Fra : Henrik

Dato : 21-12-05 21:02

Hej

Printer som ovenstående, hvordan blivr den sat til netværkt.
Den skulle jo være trådløs men hvilken hastighed.

Henrik

Fra : Hans

Dato : 21-12-05 21:10

Henrik wrote:
> Hej
>
> Printer som ovenstående, hvordan blivr den sat til netværkt.
> Den skulle jo være trådløs men hvilken hastighed.

Den kan begge dele, både trådløs og kablet:

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/printers/bubble_jet/pixma_ip4000r/index.asp

Hans

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 22-12-05 10:26

"Henrik" <stapelfeldt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Printer som ovenstående, hvordan blivr den sat til netværkt.
> Den skulle jo være trådløs men hvilken hastighed.

Iflg. link fra Hans understøtter den IEEE802.11g/b WiFi dvs. både 11Mbit
og 54Mbit..
Den hastighed man så kan opnå i hjemmet afhænger af router/ap etc. samt
omgivelserne,

Man må formode den kører DHCP, men det står der sikkert mere udførligt i
manualen som du finder her.
http://software.canon-europe.com/software/printer_user_guide_for_windows_userss21806.asp?model=

husk = tegnet.

Fra : Henrik

Dato : 23-12-05 16:37

Takker for svarene.

Jeg har købt ovenstående da jeg fandt den i en Fona butik. Jeg gav 1399.-kr
som jeg tror er en ok pris.
Jeg havde heller ikke problemer med at retunere den netop indkøbt Canon
Pixma 4200 til Elgiganten, hurra for deres 30 dages retur garanti.

Henrik