Hvilken mus
Fra : famkristensen

Dato : 20-12-05 22:04

Skal købe en mus til knægten men hvilken? Han spiller cs og World of
warhammer plus en del andet med fart på. Har selv tænkt på en Logitech
Mx518! Er det helt ved siden af.
Hilsen
jk

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-12-05 22:30

famkristensen skrev:
> Skal købe en mus til knægten men hvilken? Han spiller cs og World of
> warhammer plus en del andet med fart på. Har selv tænkt på en Logitech
> Mx518! Er det helt ved siden af.

Næh, jeg er i hvert fald rigtig rigtig glad for min !!
Hurtig, når det er det jeg skal bruge Præcis, når det
er det der tæller ... alt efter hvilken opsætning man vælger.
Det er rart at kunne skifte opsætning lynhurtigt på en
knap på musen. og den er på alle måder dejlig at bruge
synes jeg.

--
Peter J

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 20-12-05 23:38

køb en G5 så er han med fremme
- og skal den være trådløs hedder den G7

begge fra Logitech

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"