Er dette den rigtige gruppe for bygning af~
Fra : Kim

Dato : 20-12-05 06:21

Hej
Jeg har nogle spørgsmål om bygning af ny spille PC , jeg har 5500,- til
formålet , er der nogen her i gruppen som kan anbefale en liste med hardware
eller færdig PC som er fornuftig til prisen ?? Hvis det ikke er den rigtige
gruppe Hvor skal jeg så spørge ??

Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 20-12-05 07:17

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev
> Jeg har nogle spørgsmål om bygning af ny spille PC , jeg har 5500,- til
> formålet , er der nogen her i gruppen som kan anbefale en liste med
> hardware eller færdig PC som er fornuftig til prisen ??

Jeg købte en her dataengros.dk til min mor.
uden tastatur, mus, skærm og højttalere.
Mend en klods 512 ddr ram, 2,4 Ghz cpu
og et større graffikkort kostede det ca 3500,- kr.
Den kører bare perfekt.

Mvh Kim