Råd om billige høretelefoner ?
Fra : Kim

Dato : 18-12-05 15:07

Min datter mangler et par til sil PC, de skal være
billige men gerne lidt gode.
Ved nogen her om der er et godt tilbud et sted ?

Mvh Kim

Fra : Max

Dato : 18-12-05 15:31

Hej Kim

> Min datter mangler et par til sil PC, de skal være
> billige men gerne lidt gode.
> Ved nogen her om der er et godt tilbud et sted ?

Kik i Bilka/Føtex/Kvickly og alle sådanne steder, det er
jo ikke nemt at anbefale noget bestemt ud fra de oplysninger
du giver. Jeg købte nogle par med mikrofon til min søn
oh hans kammerater, jeg gav 148 kr. pr. sæt i Kvickly
og knægtene er rigtig glade for dem. Men om jeg så
købte de dyrreste jeg kunne finde i Fona eller et
supermarkede, ja så ville jeg ikke være tilfreds.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 16:00

Hey!

> Min datter mangler et par til sil PC, de skal være
> billige men gerne lidt gode.
> Ved nogen her om der er et godt tilbud et sted ?
Kommer jo an på hvad billigt er...?

Hvis billigt er omkring 250kr ville jeg anbefale dem her:

Sennheiser laver rigtig gode høre bøffer, og er 100% de 250kr vær...

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Kim

Dato : 18-12-05 16:31

"Aksel Spandet" <akselspandetSNABEL-Ahotmail.com> skrev
> Kommer jo an på hvad billigt er...?

ca 200 - 250 kr

> Hvis billigt er omkring 250kr ville jeg anbefale dem her:
>
> Sennheiser laver rigtig gode høre bøffer, og er 100% de 250kr vær...

Kender du en butik i Kbh området der forhandler Sennheiser ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 18-12-05 16:33

"Aksel Spandet" <akselspandetSNABEL-Ahotmail.com> skrev
> Sennheiser laver rigtig gode høre bøffer, og er 100% de 250kr vær...

Glemte at skrive at det er vigtigt at man kan justere størrelse,
da mit og min datters hoved jo ikke er lige store.

Kan man det med alle Sennheiser ?

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-12-05 18:25

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Glemte at skrive at det er vigtigt at man kan justere størrelse,
> da mit og min datters hoved jo ikke er lige store.

Det kan man vist med alle Sennheiser. Merlin forhandler bl.a. Sennheiser,
men det gør de fleste radioforhandlere formentlig. Men bemærk lige priserne.
Jeg har lige købt et sæt alm. hovedtlf. fra Sennheiser på nettet for 700 kr.
I en butik kostede de 1100. En anden købte et sæt til 800 hos Merlin. De kan
fåes til 628 kr. incl. forsendelse på nettet. I de rigtige netbutikker er
det dag til dag levering.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 19:21

> [...]
kan
> fåes til 628 kr. incl. forsendelse på nettet. I de rigtige netbutikker er
Fuldstændig korrekt! Bemærk dog lige at postdanmark kun kun ganretere at
pakken når frem hvis den er sendt før den 20 dec. (Er dog ikke sikker på
dette også gælder pakker)

http://www.postdanmark.dk/content.dk?content=/cms/da-dk/OmPostDanmark/Julefr
ister.htm&menufile=/cms/da-dk/menufiles/breve_privat_menu.xml

Med hensyn til hvem der forhandler Sennheiser, det gør stort set alle
hifi/radio butikker... Men som Kurt siger er det dyrere end på nettet... Du
finder ikke et par af de store modeller til omkring 250 kr. Så skal du gå
efter ørepropper eller sådan nogle du tager rundt om nakken....

Mvh
Aksel Spandet