HJÆLP MIG NU
Fra : Jens

Dato : 18-12-05 10:09

jeg kan ikke åben en exter vindu på nettet det vil sige (FX) hvis
jeg går ind på www.edbpriser.dk og vil klikke mig vider så kommer
der kun en vindu på også sker der ikke mere keg har pakket
min pc for at få mere plas på den ............

og den smalis man har på en msn kan man ikke gå ind og finde dem og
gemme den for jeg har så mange af den vil være ked af og slætte dem jo
?????????????

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://www.spittie.dk/
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-05 10:34

"Jens" wrote in message
> [...]

Nej - ikke før du lærer at skrive et sigende emne og lade være med at råbe.

http://usenet.dk/netikette/larm.html

Og læs samidig lidt om signaturer samme sted (hint: max 4 linier)

Jan

Fra : Max

Dato : 18-12-05 10:44

Hej Jan

> Og læs samidig lidt om signaturer samme sted (hint: max 4 linier)

Du kan jo så smutte med og lære lidt om ikke at topposte.

Mvh Max

Fra : Kim S

Dato : 18-12-05 10:54

> Du kan jo så smutte med og lære lidt om ikke at topposte

Det er snart jul, så vær lidt søde ved hinanden, ik'...

Mvh, Kim

Fra : Max

Dato : 18-12-05 11:33

Hej Kim

> Det er snart jul, så vær lidt søde ved hinanden, ik'...

Det er da også meget sødt at hjælpe sine medmennesker, ikke ?

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-05 11:02

"Max" wrote in message
> Du kan jo så smutte med og lære lidt om ikke at topposte.
> Mvh Max

Det gjorde jeg egentlig heller ikke - jeg glemte bare at slette alt det
overflødige

Hygge !

Jan

Fra : Max

Dato : 18-12-05 11:34

Hej Jan

> Det gjorde jeg egentlig heller ikke - jeg glemte bare at slette alt det
> overflødige

Ja, du kan jo godt, flot arbejde og god jul.

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-05 13:16

Max wrote:
> god jul.
> Mvh Max

Jamen - i lige måde

Den nærmer sig jo med voldsomme skridt.....

Jan

Fra : Peter

Dato : 18-12-05 13:58

"Jens" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer
> der kun en vindu på også sker der ikke mere keg har pakket
> min pc for at få mere plas på den ............

Når du nu har læst dig igennem alt snadret, der alligevel ikke svarer på dit
spørgsmål, så anskaffer du dig et ordentligt antispyware program, til at
fjerne alt det snavs der blokere din Explore.
Spyware doctor kan anbefales.
Som freeware antispyware program, findes Ad-Aware og Microsoft Antispyware,
men de er begge så overfladiske, at de næppe kan fjerne de skumle ting du
har fået slæbt sammen.
Da Microsoft købte Giant antispyware og ændrede navnet til Microsoft
Antispyware, var programmet et af de bedste på markedet. På bare 1 år, er
det lykkedes Microsoft, at gøre programmet ringere end AD-Aware. Typisk
Microsoft.

PeterB

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-05 15:24

Peter wrote:
> Når du nu har læst dig igennem alt snadret, der alligevel ikke svarer
> på dit spørgsmål,

Næh - men Jens er en af den der jævnligt poster - og det er altid
noget med et subject, der siger noget i stil med:

HJÆLP MIG NU!!!
HVOR ER DEN?????
SÅ HJÆLP MIG DOG!!!!!

Eller noget i den stil - og hver gang er der en eller flere, der gør ham
opmærksom på, at det nok ikke er så smart.

Når han begynder at lave nogle lidt mere sigende emner - og uden at råbe -
så er jeg sikker på, at han vil modtage mange flere gode svar.

Men den diskussion hører ikke til her - så jeg laver lige en fut til
dk.admin.netikette

Jan