nyt bundkort i bærbar - mere levende men s~
Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 16-12-05 21:55

Hejsa

Jeg har en HP pavillion bærbar som fik vand og bundkortet stod af - og
så var den godt nok død!

Nu har jeg så fået et andet bundkort i, og den vil stadig ikke starte
op.
Men når jeg sætter strøm til lyser ladelampen, og når jeg prøver
at tænde den lyser alle knapper kort og det lyder som om der er et
lille relæ et sted der klikker og så dør den igen.

Jeg har prøvet uden batteri i og så starte den op - samme resultat
har prøvet uden HD
uden ram

Kan det være processoren ?

Jeg vil helst ikke smide gode penge efter dårlige, så jeg håber der
er nogen der kan sige noget klogt :)

Takker
Daniel.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 17-12-05 00:40

Den 16.12.2005 kl. 21:54:41 skrev <DirtyDyvel@gmail.com>:

> Hejsa
>
> Jeg har en HP pavillion bærbar som fik vand og bundkortet stod af - og
> så var den godt nok død!

Gruppen for bærbare er
dk.edb.hardware.baerbar

--