Eng. tastatur - dansk tastaturlayout?
Fra : Sven

Dato : 16-12-05 16:53

Hej.
Jeg har et Logitech G15 gamer tastatur med engelsk layout. Jeg bruger så
dansk tastaturopsætning i Windows for at få æøå. Men Jeg mangler den tast
ved siden af "z" på et dansk tastatur, så jeg kan ikke skrive backslash og
ej heller "større end" og "mindre end". Hvordan kan jeg skrive disse?

Sven

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-12-05 19:31

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved siden af "z" på et dansk tastatur, så jeg kan ikke skrive backslash
> og ej heller "større end" og "mindre end". Hvordan kan jeg skrive disse?

Hold Alt nede mens du på det numriske tastatur taster
0060 <
0062 >
0092 \

Kurt

Fra : Sven

Dato : 16-12-05 20:09

> Hold Alt nede mens du på det numriske tastatur taster
> 0060 <
> 0062 >
> 0092 \
>
> Kurt