Probl. m. usb-tilslutning af lumatron mp3-~
Fra : Erling Simonsen

Dato : 15-12-05 20:33

Hej.
Jeg har købt en lille smart mp3/wma lumatron afspiller,
model PD-205, der kan bruge mmc og sd-kort.
Jeg har problemer, når jeg tilslutter afspilleren til min
usb-port med det medfølgende kabel.
Ifølge manualen skulle afspilleren genkendes som et ekstra
drev i win xp.
Det sker bare ikke - i stedet skriver windows: ukendt enhed -
prøv igen.
Jeg ved ikke om det er en harwarefejl, da jeg ikke kan finde
noget på nettet om afspilleren.
Der kan hentes drivere til win 98se, men det hjælper ikke noget.
Er der andre der har købt en afspiller magen til, og som har
de samme problemer son mig?
Jeg har heldigvis en kortlæser som jeg kan bruge, men det ændrer
jo ikke ved at det skal kunne funke med kablet.
mvh
Erling Simonsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 15-12-05 21:12

Har fundet fejlen.
Afspilleren kan ikke anvende mmc-kort, når den tilsluttes
usb-porten.
Derimod var der ingen problemer, da jeg prøvede at sætte konens
sd-kort i.
Mystisk, når den kan afspille både mmc og sd-kort.
/Erling