Billige tonere til Laserjet 2300d
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 15-12-05 01:08

Hej!

Vi har en LaserJet 2300D. Vi er på jagt efetr billige tonere... evt.
uoriginale!

Ved I hvor man køvber billige uoriginale tonere henne?

Hilsen
Carsten

Fra : Peter

Dato : 15-12-05 03:08

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:dnqc5l$18g7$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> uoriginale!
>
> Ved I hvor man køvber billige uoriginale tonere henne?

Prøv www.trykspar.dk

PeterB

Fra : EXIT

Dato : 17-12-05 13:09

eller her
www.mcs-data.dk

http://www.mcs-data.dk/showmodel.php?model=Laserjet%202300

Fra : Svenne Krap

Dato : 17-12-05 18:58

Carsten Thomsen wrote:
> Vi har en LaserJet 2300D. Vi er på jagt efetr billige tonere... evt.
> uoriginale!

Og derved gå glip af den meget større kvalitetstest af patroner samt
garanti for tonerpatronen (hvor du endda kan få renset din laserjet uden
beregning hvis en original tonerpatron sviner den til) ?

Og ja, det har jeg prøvet på en gammel 2100TN serie, et herresvineri
hvis patronen lækker toner inde i printeren.

Svenne