Valg af Athlon 64x2
Fra : Hans

Dato : 14-12-05 20:40

Jeg bruger i øjeblikket en Athlon 64 Venice 3800+ som kører 2.8GHz uden
problemer, men går og lurer lidt på disse to alternativer:

Jeg har læst at den dobbelte L2 cache skulle svare til de 200Mhz., som er
forskellen mellem de to typer, men hvad får jeg så ud af at ofre de 1000 kr.
ekstra på 4600+ versionen?

Jeg vil ikke satse på Opteron, da der er for meget usikkerhed omkring
levering, så hvilken af de ovenstående bør jeg vælge?

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 22:05

Hans wrote:
> [...]
>
> Jeg vil ikke satse på Opteron, da der er for meget usikkerhed omkring
> levering, så hvilken af de ovenstående bør jeg vælge?

Køb en 4400+ med den ekstra cache, og OC den hvis du synes du mangler de
resterende 200MHz.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...