Ændring af fan speed ved cool 'n quiet
Fra : MOA

Dato : 14-12-05 18:45

Jeg kører med et MSI MS-6702E board med en AMD Athlon 64 3000+ winchester
cpu

Jeg kører med cool 'n quiet og i core center får jeg følgende info:

1000mhz

cpu 17 C

Sys 35 C

Cpu fan speed 2000 rpm

Hvordan får jeg systemet til at sætte fan speed ned på cpu fan?

Kan nok godt klare at cpu'en stiger lidt i temp.

Morten

Fra : Jens G

Dato : 14-12-05 19:19

On Wed, 14 Dec 2005 18:45:13 +0100, "MOA" <no@thanks.dk> wrote:

>Jeg kører med et MSI MS-6702E board med en AMD Athlon 64 3000+ winchester
>cpu

>Hvordan får jeg systemet til at sætte fan speed ned på cpu fan?

Jeg kender ikke dit board specifikt, men i mit MS-7125 er der i BIOS
sektionen "H/W Monitor" en "Smart CPU Fan Target" hvor man kan sætte
den temperatur CPU'en ca. skal være, og blæseren reguleres så i
forhold til det.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.