Dansk tastatur m. belysning?
Fra : Sven

Dato : 11-12-05 16:29

Hej.
Findes der et tastatur med dansk layout med baggrundsbelyste taster som
Logitech's G15?
Eller hvor kan dette lækre tastatur købes? Og understøtter det dansk?
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/

Sven

Fra : Hans

Dato : 11-12-05 16:39

Sven wrote:
> [...]
> som Logitech's G15?
> Eller hvor kan dette lækre tastatur købes? Og understøtter det dansk?

Alle svarene finder du sjovt nok lige her:
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/answers/

Så det må blive "Ikke endnu" og "Ja".

Hans

Fra : Sven

Dato : 11-12-05 17:03

> Alle svarene finder du sjovt nok lige her:
> http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/answers/
>
> Så det må blive "Ikke endnu" og "Ja".

Andet tastatur med baggrundsbelysning og dansk layout, som kan købes nu?

Sven

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-12-05 17:18

"Sven" <nogen@med.ca> wrote:

>Andet tastatur med baggrundsbelysning og dansk layout, som kan købes nu?

Jep, der findes et lille antal på markedet.

Jeg så f.eks et i den lokale Kvickly forleden.

Zitech har dette:

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156411

og PRC Data har dette:

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156411

<mlr>

Fra : Sven

Dato : 11-12-05 21:36

> Jep, der findes et lille antal på markedet.
>
> Jeg så f.eks et i den lokale Kvickly forleden.
>
> Zitech har dette:
>
> http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156411

Tak for info'en.

Sven

Fra : Dennis Lange

Dato : 11-12-05 20:07

Sven wrote:
> Andet tastatur med baggrundsbelysning og dansk layout, som kan købes
> nu?

Bilka har et fra idag.
Se tilbudsavisen s. 29

--