Scanner med arkføder og pdf
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 10-12-05 23:03

Hej

Kender i en scanner der har arkføder og kan printe direkte til pdf?
Hvis det er en all in one er det også ok (print/scan/kopi osv)

--

___________________
Mvh

Fra : Aksel

Dato : 11-12-05 01:14

"Jesper Sørensen" <forum@jesperdj.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kender i en scanner der har arkføder og kan printe direkte til pdf?

Der er ingen scannere der kan printe til .pdf, det er et dokumentformat.
Mange Canon scannere kan direkte gemme det scannede dokument som .pdf.

Hilsen Aksel

Fra : Esben

Dato : 11-12-05 01:57

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Der er ingen scannere der kan printe til .pdf, det er et dokumentformat.

Jo, men de koster typisk noget mere end en almindelig desktop scanner. I den
billigere ende er der fx HP Officejet 9130, der kan gemme scanninger direkte
som bl.a. PDF-filer på et netværksshare.

--
Esben

Fra : Max

Dato : 11-12-05 09:58

hej Aksel

> Der er ingen scannere der kan printe til .pdf, det er et dokumentformat.

Hvem har sagt at man sender det ud på papir når man printer, man
kan da fint printe til en fil, det klar f.eks. PDF-Writer da fint.

Mvh Max

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-12-05 10:02

Selvfølgelig kan man ikke printe direkte til pdf..
det var scanne jeg mente..

--

___________________

Fra : Aksel

Dato : 11-12-05 17:57

> Selvfølgelig kan man ikke printe direkte til pdf..
> det var scanne jeg mente..

Det tænkte jeg nok

Aksel

Fra : Hans

Dato : 12-12-05 11:44

Jesper Sørensen wrote:
> Hej
>
> Kender i en scanner der har arkføder og kan printe direkte til pdf?
> Hvis det er en all in one er det også ok (print/scan/kopi osv)

Jeg har denne model fra HP og er yderst tilfreds:

Hans